onsdag 25 november 2009

Det blir en vit jul i år


Inte ute, där verkar vädret bete sig som vanligt - det är grått. Men inne pysslar jag helst med vita ljus, blommor och övrigt pynt. Den här kransen, till exempel. Jag tog bara en färdigköpt mosskrans och dekorerade den med ett ljuvligt paljettnät, en bit pärlband som egentligen är julgranspynt samt en organzarosett. Enklast tänkbara, men jag blev riktigt nöjd med den!
Om jag känner mig själv rätt kommer det bli mer rött pynt längre fram i advent. Än så länge tycker jag att det känns helt fel, det är ju så långt kvar till jul! Ett tag till njuter jag av vitt och silver.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag söker med ljus och lykta efter ett vitt pärlband, precis som du har på bilden!
    Var har du köpt detta och var hittar jag det?

    Enormt tacksam för svar.

    Vh
    //Ullis (ullispullis@hotmail.com)

    SvaraRadera